30. srpna 2015

Peanut Butter Cheesecake

To bylo tak. Dlouhou dobu jsem nepekla cheesecake, a naposledy jsem ho měla v cukrárně v Olomouci..a tam byl opravdu báječný. Jakmile jsem si vzpomněla jak moc dobrý byl, dostala jsem chuť si ho dát. Ale ne nějakou klasiku..jahodový, borůvkový, dobře známý Oreo.. Ne. Chtělo to něco skutečně jiného, ale moc dobrého. A hlavně ARAŠÍDY :P Takový cheesecake jsem totiž ještě neměla, ale bylo mi jasné, že ta kombinace jednoduše musí chutnat báječně. 
Navštívila jsem Lidl, protože tam mají moc moc moc dobrý cream cheese. A pustila se do toho :)
Jsem si jistá, že si na něm pochutnáte, protože nám zmizel během dvou dnů! :)

Recept


forma o průměru 22cm  

na sušenkový základ
- 300g sušenek Oreo (můžete použít i BeBe)
- 50g rozpuštěného másla

na náplň
- 500g cream cheese
- 3 vejce
- 3 žloutky
- 200g krupicového cukru
- 130ml zakysané smetany
- 300g arašídového másla

na polevu
- 250ml zakysané smetany (čím bude hustší, tím bude víc hrudek)
- 120g mléčné čokolády


POSTUP

SUŠENKOVÝ ZÁKLAD
- Předehřejeme troubu na 170°
- Rozdrtíme sušenky a smícháme je s máslem. 
- Směsí vyplníme formu a pěkně upěchujeme dlaní.
- Necháme odležet do lednice.

NÁPLŇ
- Všechny ingredience dáme do mísy a vyšleháme do jemného krému.
- Nalijeme do vychladlé formy a dáme péct na 50min. Vytáhneme z trouby a začneme pracovat na polevě.

POLEVA
- V kastrůlku zahřejeme zakysanou smetanu a čokoládu.
- Pořádně promícháme.
- Opatrně nalijeme na náplň ve formě, urovnáme stěrkou a dáme do trouby na 5min.
- Necháme vychladnout, a pak ho zakryjeme a dáme do lednice.
..nechala jsem ho vždy ve formě, když byl v lednici

Dobrou chuť :)



  







Žádné komentáře:

Okomentovat