10. srpna 2015

Bounty Cupcakes

Když jsem byla posledně na nákupu, uviděla jsem v obchodě kokosový ořech a hned si jeden vzala. Schválně jaké bude kokosové mléko, protože jsem ho měla naposledy snad před 10lety. Říkám si kokos..hmm. A pak si říkám KOKOSOVÉ CUPCAKY. A capcake bude čokoládový? Samozřejmě! Hmm čokoláda.. Čokoláda a kokos? BOUNTY! BOUNTY CUPCAKY!

Při menším průzkumu jsem ale zjistila, že není tolik receptů na bounty cupcaky jako třeba na oreo..těch je mraky! Tak jsem upravila jeden osvědčený čokoládový cupcake a vylepšila ho :) Ale především jsem šla dokoupit bounty tyčinky :P


Recept

12 cupcaků

na cupcaky
- 150g hladké mouky
- 1/2 lžičky kypřícího prášku
- 15g kakaa, (2 lžíce)
- 1/2 jedlé sody
- špetka soli
- 100g krupicového cukru
- 100g nasekané hořké čokolády, 70%
- 135g změklého másla
- 2 velká vejce
- 1 1/2 lžíce plnotučného mléka
- 1/4 žičky vanilkového extraktu
- 2 bounty tyčinky, nakrájené na 12 kousků

na polevu
- 450g mascarpone
- 5 lžic smetany ke šlehání, 40%
- 150g moučkového cukru
- 1/4 lžičky vanilkového extraktu
- 80g kokosu
- 1 lžička kokosového aroma


POSTUP

CUPCAKY
- Troubu předehřejeme na 170°
- Suché přísady na cupcaky prosejeme do mísy, přidáme máslo, vejce a šleháme minutu.
- Za stálého míchání přilijeme mléko a pak vanilkový extrakt, šleháme 30 vteřin, až se vše hezky spojí.
- Přisypeme nasekanou čokoládu a pořádně promícháme.
- Košíčky naplníme do čtvrtiny, vložíme kousek bounty..trochu ho tam zatlačíme, a přidáme další čtvrtinu těsta.
- Pečeme 22 minut..po chvíli co nám chladnou ještě ve formě, je dáme na mřížku a necháme zcela vychladnout.
..odměřit si těsto do košíčků nám pomůže lžička, stačí 2 lžičky - bounty - 2lžičky



POLEVA
- Mascarpone šleháme s prosátým cukrem 2 minuty.
- Za stálého šlehání přilijeme mléko a šleháme další minutu.
- Přidáme vanilkový extrakt, aroma a zašleháme, pak přisypeme kokos a šleháme 30 vteřin. 

Dobrou chuť :)




Žádné komentáře:

Okomentovat